Bijna vertrekkensklaar - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu Bijna vertrekkensklaar - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekkensklaar

Blijf op de hoogte en volg Steven en Lieselot

01 September 2012 | België, Knokke-Heist

Onze backpacks zijn bijna gevuld en nu is het ongeduldig afwachten tot we eindelijk mogen vertrekken. Morgen nog de laatste spullen samenrapen, even ontspannen en dan een korte nachtrust tegemoet.

• 01 September 2012 - 17:54

Anita En Danny:

tof, we wensen jullie veel reis ervaring, maar vooral veel plezier, het zal een onvergetelijke reis worden, we blijven alles op de voet volgen, groetjes tante en nokel

• 01 September 2012 - 18:49

Freddy En Martine:

Een prettige reis gewenst. Nog eens flink uitrusten en vervolgens de uren aftellen tot het vertrek. Peru is in aantocht.

• 02 September 2012 - 20:31

Sammy, Annelies, Jamie En Mini:

GO GO GO konkel Peter en tante Lieselot!!! :-) Dikke zoen JAMIE

Jullie zullen ongetwijfeld een super reis hebben!
    Wij zijn stiekem jaloers :-)
    Have fun, tot binnen 3 en een halve week. We kijken al uit naar de verhalen! xxx

• 03 September 2012 - 10:15

Marjan:

Wschl. nu juist toegekomen in Madrid. De 2 uurtjes wachttijd in Madrid zullen wel snel voorbijgaan en dan, hopelijk, na een niet al te vermoeiende vlucht van 12 uur, het avontuur tegemoet in Peru. Geniet er allebei van : jullie hebben er lang naar uitgekeken en dubbel en dik verdiend.

Groetjes,

• 05 September 2012 - 10:21

Maarten En Charline:

Stel het wel ginds in Peru! Een levenservaring die je nooit meer zal kunnen vergeten! greats!