"Relaxen" in Cuzco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu "Relaxen" in Cuzco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu

"Relaxen" in Cuzco

Blijf op de hoogte en volg Steven en Lieselot

21 September 2012 | Peru, Cuzco

De afgelopen twee dagen gebruikten we om enerzijds te bekomen van de Inca Trail, maar we probeerden anderzijds nog enkele bezienswaardigheden te bezoeken. Gisteren namen we de tijd om ons weer fris en fruitig te voelen na de douche-loze Inca Trail. In de namiddag besloten we een broodje te eten om de maaltijd licht te houden. We kregen een tip van enkele Nederlandse buren en de broodjeszaak bleek gewoon enkele straten van ons hostel te liggen. Het broodje bleek echter veel groter en minder gezond te zijn dan aanvankelijk gedacht. Resultaat: we hadden voor de rest van de dag gegeten en de wandeling naar een uitkijkpunt over de stad kostte bijna meer moeite dan de Inca Trail.
Vandaag bezochten we de zoutmijn en het labaratorium van de Inca·s in Moray. De rest van de dag liepen we wat door Cuzco en rondden we de dag af met een massage en een lekkere maaltijd.

Morgenvroeg vliegen we naar Puerto Maldonado en trekken we de jungle in. Geen idee of ze daar internet zullen hebben, dus misschien is het tot we weer in Lima zijn.

• 21 September 2012 - 08:28

Freddy En Martine:

Het relaxen en de verwennerij heeft hopelijk deugd gedaan om de laatste etappe met succes te doorstaan.
    Hoplelijk is de binnenlandse vlucht nog mooier vanuit de lucht en kan je iets zien van het land zelf.
    De jungle.... weeral en nieuwe ervaring voor Tarzan en Jane :-).... grapje.
    Geniet van de laatste Peruviaanse dagen en tot het volgend verslagje.
    Opi

• 21 September 2012 - 09:11

Marjan:

Hoi Lotje en Steven,

Zalig nietsdoen kan toch ook eens deugd doen. En de massage, die zal ook wel goed geweest zijn om al jullie spieren te ontspannen na jullie zware tocht.

En nu vandaag de start van jullie 3-daagse Amazone trip. Wat kan ik onze globetrotters nog meegeven : genieten, genieten en nog eens genieten !!!

Tot het volgende verslag, vanuit de jungle of anders vanuit Lima.

Groetjes