in de jungle - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu in de jungle - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu

in de jungle

Blijf op de hoogte en volg Steven en Lieselot

22 September 2012 | Peru, Puerto Maldonado

Snel een berichtje posten nu er nog electriciteit is. Van 18u tot 22u is dit namelijk mogelijk. Vlucht nr Puerto Maldonado is heel vlot verlopen. We voelden ons onmiddellijk in de tropen, de warmte slaat je int gezicht. We werden opgepikt met een busje en vertrokken richting rio tambopata (rivier in het Amazonegebied ). Voor 3 uur vaarden we op de rivier. We zagen vogels en andere dieren langs de oever. We maakten onze eerste regenbui mee in het regenwoud. We kwamen aan bij onze lodge... Echt heel mooi. Ook ons hutje ( zeg maar huis ) is heel typisch. We hebben super uitzicht over de rivier en horen vele dierengeluiden. Daarnet nachtwandeling gedaan en vele insecten gespot. Morgen opstaan om 4 uur en terug het water op. Hopelijk laten de vele beestjes zich zien.

• 22 September 2012 - 08:42

Freddy En Martine:

Dag Lieselot en Steven

Zo te horen is alles goed op elkaar afgestemd en is jullie verblijf beter dan een tentje. Maak maar genoeg foto's zodat wij mee kunnen genieten. Het lijkt super! Geef jullie ogen de kost en geniet van alles.
    Vele groetjes en xxx van ons allen (F M Oma en Opa en 'Muis') Ik denk dat deze laatste enorm veel aandacht zal vragen bij jullie thuiskomst.

• 22 September 2012 - 09:32

Marjan:

Hoi Lotje en Steven,

Leuk om te lezen dat alles daar goed meevalt. Het is wschl. een groot verschil met wat jullie al gezien hebben en ook het klimaat dat helemaal anders is.
    Moet adembenemend zijn om op de Amazone te varen en dan al die dieren en vogels te spotten.
    En dan jullie lodge, wat een verschil met jullie 4-daags verblijf in je tentje. Maar een beetje luxe is jullie gegund na al wat jullie al doorstaan hebben.

Ik zou zeggen : probeer van alles rondom jullie te genieten, geniet ook van elkaar en we kijken uit om dan thuis samen met jullie, "mee" te genieten van al dat moois en te luisteren naar alle belevenissen die jullie tijdens je reis meegemaakt hebben.

Groetjes,