Goed voorteken? - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu Goed voorteken? - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu

Goed voorteken?

Blijf op de hoogte en volg Steven en Lieselot

15 September 2012 | Peru, Cuzco

Nog snel een laatste verslagje, terwijl we aan het wachten zijn op ons vervoer naar km 82 van de Inca Trail. Goed nieuws vanmorgen: we hebben onze handdoeken terug. Blijkbaar waren ze weggehaald door het hostelpersoneel. Er was hier eentje gelukkig vanmorgen... :-)
We hopen beiden dat het een goed voorteken is voor de rest van onze trip.
Onze hostel ligt al vast voor de rest van ons verblijf in Cuzco, dus daar hoeven we niet meer wakker van te liggen.

Bedankt voor alle bemoedigende woorden... Yes, we can!! :-)

• 15 September 2012 - 21:04

Anita En Danny:

Ben waarschijnllijk te laat om jullie een hart onder de riem te steken voor jullie trip, maar beter te laat dan niet, dus veel succes en reisplezier en tot de 19e!!!

Groetjes van het thuisfront

• 16 September 2012 - 08:57

Tim:

Hey Lieselot en Steven,
    Geniet van dit onwaarschijnlijke avontuur met volle teugen. Het kietelt enorm om zelf weer te vertrekken, maar dit jaar slaan we eens een over. Schrijf vooral nog steeds veel, dan kunnen we hier toch lekker meegenieten.

• 19 September 2012 - 09:00

Cindy:

!Hola exploradores!

Heb deze link doorgekregen via Lieselot Vermeulen en kon het niet laten toch even een glimp te komen opvangen van jullie reisavonturen! Het voedt de eigen reiskriebel die in de onderbuik woekert en brengt mooie herinneringen terug aan het land van Inca's, lamas en algeheel Zuid-Amerikaanse hartelijkheid.

Geniet ervan!!

liefs,