Zotjes verkeer - Reisverslag uit Lima, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu Zotjes verkeer - Reisverslag uit Lima, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu

Zotjes verkeer

Blijf op de hoogte en volg Steven en Lieselot

04 September 2012 | Peru, Lima

Onze lange vlucht zit er op met veel eetpauzes en irritante films uit de jaren 2000 om ons bezig te houden. Aangekomen in Lima werden we opgewacht door een chauffeur en we begrepen onmiddellijk waarom je het niet in je hoofd moet halen om hier zelf te rijden. Zotjes die links of rechts inhalen, 3 rijvakken worden ineens - algemeen aanvaard - 6 rijvakken, getoeter aan alle kanten,...
We verblijven in ons prive-appartement in Miraflores, de betere buurt in Lima.
De planning van de volgende dagen ligt al wat vast (onder ander bustickets zijn al geboekt), met de hulp van Jean-Paul.
Net de eerste ceviche en peruviaanse pils achter de kiezen en nu richting bed, na 27 uur "wakker" te zijn...
Buenos noches of zoiets...

• 04 September 2012 - 06:33

Peter:

En wij die dachten dat er in Knokke zot gereden werd? Hopelijk heb je kunnen genieten van jullie nachtrust. Het avontuur kan beginnen! Enjoy!

• 04 September 2012 - 07:59

Freddy En Martine:

Fijn om te lezen dat er al gepland is. Eens lekker doorslapen doet wonderen :-), kan er van meespreken.
    Steven en Lieselot: Carpe Diem in Peru en tot het volgend verslagje. Grxtjs

• 04 September 2012 - 08:25

Marjan:

Wist ook niet dat het verkeer daar zo hectisch is. Maar goed dat je daar geen auto gehuurd hebt, is alleen maar goed om stress van te krijgen.

Wschl. zijn jullie nu aan het slapen. Hopelijk staan jullie fris en monter op, om jullie spannende reis verder te zetten.(die was immers al begonnen het moment dat je in de auto stapte, richting Zaventem)

Ik kijk al uit naar het volgende berichtje. Groetjes

• 04 September 2012 - 12:57

Tante En Nonkel (nokel!!!!):

Hallo, fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen, laat de sfeer nu maar op jullie afkomen en ja daar hoort enorm veel getoeter en roekeloos rijgedrag zeker bij (kunnen ervan meespreken, denk dat een oorarts daar zeker zijn werk zou hebben)!!Ja, was misschien nog een goeie tip geweest om heel wat oordopjes mee te nemen en tegen opbod aan de andere toeristen te verkopen!!(ha ha...)
    Al bij al laat het toeteren maar gebeuren en geniet van jullie vakantie waar ook zeker heel veel stille momenten gaan tussen zitten.

Dikke knuffel Anita en Danny