Dagje vol poep - Reisverslag uit Nazca, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu Dagje vol poep - Reisverslag uit Nazca, Peru van Steven en Lieselot - WaarBenJij.nu

Dagje vol poep

Blijf op de hoogte en volg Steven en Lieselot

06 September 2012 | Peru, Nazca

Wat een titel zou je zeggen he, maar we bezochten gisterenmorgen de Islas Ballestas, gekend voor de guano (waarmee ze eigenlijk vogelpoep willen zeggen...). Heet zomerweer was veraf. Een dikke trui, een jas (het is hier eigenlijk winter), brachten ons met de speedboot richting de eilanden. We zagen allerlei vogels, pinguins, zeeleeuwen en zagen ook onze eerste lijnen in de rotsen.
In Nasca, onze bestemming van vandaag zullen we er nog meer zien.
Na een busrit door de bergen kwamen we aan in Nazca waar de eerste zonnestraaltjes ons tegemoet kwamen net zoals vele hoteleigenaars die ons probeerden te lokken.

• 06 September 2012 - 18:19

Freddy En Martine En Opa:

Ze hebben jullie dus een poepke laten ruiken (ha, ha)
    De eerste' lijntjes' zitten dus al in de 'sacoche'. Hopelijk volgen er nog een paar.
    Beding maar een redelijke prijs voor jullie kamers!

We volgen jullie reisverslag aan de hand van de 'Insight Guide Peru', waardoor we ons een duidelijk beeld van jullie reis kunnen vormen. Dus bij ieder reisverslag is het bladeren geblazen.

Ook vele groetjes en nog een mooie vakantie van Opa en Oma, vanuit een zonnig oord.

• 06 September 2012 - 19:27

Kathleen:

Ik herinner me zoiets als de kandelaar...

gr

• 06 September 2012 - 19:48

Marjan:

Hopelijk is jullie vlucht over de Nazcalijnen vandaag beter meegevallen en hebben jullie je kotszakjes niet moeten gebruiken bij het overvliegen en bekijken van "de lijnen"

Zo zie je maar dat je heel wat over moet hebben als je"bepaalde toeristische plekken " wilt zien.

Het kan alleen maar beter worden, zou ik zeggen.

Hopelijk is het weer nu toch ook beter en kunnen jullie van het zonnetje genieten.

Hier in Belgie is het goed weer en het weekend wordt een topweekend , zelfs tot 25° zondag.

Groetjes

• 06 September 2012 - 20:16

Peter:

Moeten jullie nu echt naar Peru gaan om str... Te gaan zien. En dat terwijl jullie hetzelfde fenomeen kunnen aanschouwen op de Vlaamse akkers')

• 06 September 2012 - 21:58

Anita En Danny:

Oef (het komt van de vogels) we dachten al dat jullie een ganse dag het toilet gezien hadden en nog een geluk dat het geen 30gr is of jullie hadden ook neusklemmen kunnen gebruiken!!
    Zo te horen valt er heel veel te beleven en eerlijk gezegd we dromen er stiekem van om de sfeer eventjes te kunnen voelen, er komen heel wat vakantie herinneringen naar boven, al is het dan wel van andere oorden.
    Geniet ten volle van alle avonturen en belevenissen en natuurlijk ook van elkaar, we kijken al uit naar julliie volgende verslag!!!

Doeiiiiiiiiiiiii (ben even in sluis geweest ) xxx.....